27,434 +39584 -12150
Kudos
#2391 (Top 0.7482%)
| Kudos/dag | 20.85 |
| Kudos/reaguursel | 6.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1293 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -340 |
27,434 +39584 -12150
Kudos
#2391 (Top 0.7482%)
| Kudos/dag | 20.85 |
| Kudos/reaguursel | 6.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1293 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -340 |
4,247
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.23 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 16.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.28 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 30 |
| Aantal x weggejorist | 88 |
| Geregistreerd op | 17-11-2022 |
| Eerste reactie op | 17-11-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-8 kudos 2026-06-22 19:36:05 op Motor paraglider vindt het strand een goede startbaan
Het is net of die 2 mensen express die klootzak omver duwen, maar het zijn gewoon de 2e em 3e incapabele mensen in het filmpje.
14 kudos 2026-06-22 19:31:32 op Motor paraglider vindt het strand een goede startbaan
@Spuitpoepje; Nee, alleen tussen 8:30 en 22:30.
-37 kudos 2026-06-22 19:20:31 op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Dit zijn van die steile kut dingen. Als je onbekend met die dingen ben en je je ben al naar beneden gereden, met je de halve koppeling oproken om weer achteruit te rijden. (Bij de meeste auto's is de achteruit langer dan de 1)
3 kudos 2026-06-22 17:22:21 op Donkere dagen voor HalperNL
Ja nu gaat hij het dus helemaal niet meer doen! Dankjewel...
-1 kudos 2026-06-22 16:20:35 op Putain zat in een dagelijkse dip.
Was Alina Kabajeva eigenlijk een man? Je hoeft je toch niet te schamen als je met een leuke turnmevrouw gaat. Gekke Putain.
-34 kudos 2026-06-22 16:05:43 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
"Bespreking stikstofproblematiek" De beste man heeft in ieder geval wel humor.
We kunnen nu wel weer even extra boos zijn op Fvd-achtigen, maar dit doen al die smeerlappen. Met als koplopers die parasieten van het Europees parlement.
3 kudos 2026-06-22 15:15:17 op Haast?
Ik weet niet welke polder dat is, maar hier rijdt men maximaal gps 80 op 60 wegen, op enkele gekken na natuurlijk.
@666Henk 60 wegen web je niet naar mijn weten binnen de bebouwde kom.
2 kudos 2026-06-22 14:44:53 op Haast?
Geen speekseltest?
-3 kudos 2026-06-22 14:42:11 op Wat vind jij hier nou van, Koos?
Hier is duidelijk te zien dat de pensioenleeftijd weer omlaag moet. In ieder geval in branches waar met machines of voertuigen gewerkt wordt.
12 kudos 2026-06-22 14:36:32 op Scooterrijder laat een trucje zien op zijn scooter
Hoor hem piepen dan haha. Wat een uilskuiken.
4 kudos 2026-06-22 14:19:36 op Drone vliegt haar van rocker in
@SpaceVogel | 22-06-26 | 13:01: Voel jij jezelf nou heel slim na dit reaguursel?
11 kudos 2026-06-22 13:57:47 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Vaag reaguursel, maar je heb inderdaad gelijk dat die muts nogal hypocriet is.
2 kudos 2026-06-22 13:56:37 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Mouth on the kerb mag ook.
12 kudos 2026-06-22 13:47:40 op Aan de kant er is brand
Was niet heel hard nodig. Er is nog bijna een halve meter ruimte bij dat paaltje. Jammer maar helaas voor foutparkeerder.
3 kudos 2026-06-22 09:05:26 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Ah, ik snapte de titel+bijschrift al niet. Dank.
-17 kudos 2026-06-21 21:39:57 op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
Amstel, das mien merk. De minst dure van de A-merken maar toch nog steeds te duur voor eenzame mensen met minimumloon. Het enige waar deze post goed voor is, is dat het doet herinneren dat het vaderdag is. Sorry vader, vergeten.
5 kudos 2026-06-21 18:55:50 op Het meeste uit die hydration break halen
Waar blijven de "Mannen zijn zo lekkker simpel" reguursels nu dan? Nou bij deze dan en eenplusje voor het filmpje.
5 kudos 2026-06-21 18:43:44 op MvdP herstel na rondje fietsen
Wat loop jij nou weer te lullen joh?
36 kudos 2026-06-21 18:39:03 op Paarshaar met Groenhaar
Datingprogramma? Freakshow bedoelt ze.
0 kudos 2026-06-21 18:34:19 op Schone remmen, geen schone onderbroek
Bij ons in de schuur gaan er 3 bussen remmenreiniger per maand doorheen. Oke, meestal wordt het gebruikt om andere dingen mee te ontvetten, maar toch.
0 kudos 2026-06-21 18:04:01 op Onkruid vergaat niet!
Dat is jammer voor de gemiddelde nu.nl bezoeker.
-1 kudos 2026-06-21 17:39:09 op Wheelie mag toch gewoon?
Aangezien ik van opbouwende kritiek houd: Dat minnetje kreeg je om de woorden na de komma.
0 kudos 2026-06-21 17:30:02 op Wheelie mag toch gewoon?
Opich is het best kut om niet te mogen rijden hoor. Ik werd er doodongelukkig van. En dat terwijl ik al doodongelukkig was.
0 kudos 2026-06-21 12:24:50 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Voor mij ook niet. Toch voel ik nietde behoefte om Aziatische kinderen te gaan neuken.
3 kudos 2026-06-21 11:50:19 op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Jij ben in de war met de achterbrugboys denk ik.
1 kudos 2026-06-21 10:42:52 op Fijne zondag allemaal!
Op haar kut heeft ze geen haar, dus dan maar die speldje
s daar.
2 kudos 2026-06-20 20:56:29 op Breaking: de man is nutteloos!
Waarom ben je daar dan überhaupt? Lijkt me dat het al even bekend is dat er een kindje aankomt. Die ook zomaat een past weken eerder kan komen dan 'gepland'.
-6 kudos 2026-06-20 20:54:04 op Breaking: de man is nutteloos!
Je favoriete lichaamsdeel kapot zien lijkt me niet heel mooi eerlijk gezegd.
-3 kudos 2026-06-20 20:07:27 op 2-0!
@Vragevuur; Er zijn veel vergelijkbare topreaguursels, dus niet zo hè
2 kudos 2026-06-20 17:17:27 op Heftig treinongeluk in India
Bij een treinongeluk in India hoort toch wel iemand die de bovenleiding vastpakt dacht ik zo.
-6 kudos 2026-06-20 17:14:47 op Jong geleerd oud gedaan
Misschien is dat kind wel slim genoeg om de sleutel van de snoepkast te vinden. En zo nodig samen met de broers het oppasmeisje er in op te sluiten.
-2 kudos 2026-06-20 17:10:41 op Politie heeft hulp nodig
Kan niet, daar hebben ze Gardia civiel. Als we hier nou de politie ook zo zouden laten optreden is er 0 criminaliteit.
4 kudos 2026-06-20 17:04:41 op Primeur op WK
0:26 "Leuk klokje, die is nu van mij."
-2 kudos 2026-06-20 17:00:22 op Vanavond afgelast
@Sybjap | 20-06-26 | 14:10: Maar zij kunnen jou wel weer uitlachen en neerkijken om dat je geen hoofdletters gebruikt!
19 kudos 2026-06-20 16:57:41 op Ben je gek geworden of zo?!
Lekker al filmend doorrijden op nog geen 2 meter rijdend terwijl dit gebeurt op een rotonde. "is toch niet normaal man wtf is deze land geworden !"
3 kudos 2026-06-20 16:47:44 op Warm. Kees vindt er wat van.
Kees "geniet" lekker van alle belastingen die jij betaalt voor zijn verzorging. Jij heb overigens ook nog wat verzorging nodig gezien jouw gebrek aan interpunctie.
10 kudos 2026-06-20 16:40:30 op Warm. Kees vindt er wat van.
Dat kan wel, zie je toch.
3 kudos 2026-06-20 16:38:26 op Leuk project met zwarte tape
Ik had eerst iets moeten afbinden voordat ik dit ging kijken.
2 kudos 2026-06-20 16:35:27 op Nederlanders doen Magalenha
Hier koop je niet de vliegtickets en de bijna gratis kaartjes voor de wedstrijden voor, maar het geeft het zeker wel extra jeu.
-1 kudos 2026-06-20 11:06:26 op Probleem bij optreden van Anouk
Als je sos wil, kan je beter de lokale dealer een berichtje sturen.
-7 kudos 2026-06-20 10:50:43 op Geen blije tuters dit WK
Ik vind het altijd wel wat hebben als ze laten zien hoe weinig respect ze hebben voor Nederland. Wellicht doet dat nog wat ogen openen. Ik hoop dat Marokko de tegen Nederland speelt in de kwart of halve finale.
18 kudos 2026-06-20 10:48:03 op Geen blije tuters dit WK
Vergeet je nou Marokko? Raar, want die zijn nog wel een paar stappen erger.
-7 kudos 2026-06-20 10:42:30 op Geit in de plee
Stiletto nagels en papierverspilling... Fijn, toch weer wat gevonden om zuur te kunnen zijn.
10 kudos 2026-06-20 10:30:29 op Autorijden gaat fout
Lekker de boel opstoken en "wat er ook gebeurt, niet mij erbij betrekken" roepen. Schijnheilig tyfusjong. Met de huidige generatie kan de leeftijd voor zelfstandig in een auto mogen rijden wel naar 21 of 24. Manmanman...
0 kudos 2026-06-20 10:26:43 op Autorijden gaat fout
"Wat er ook gebeurt, niet mij erbij betrekken!"
1 kudos 2026-06-20 10:22:20 op Bezorger gooit pakket over het hek
@zup | 19-06-26 | 21:37: Nee dat kan je duidelijk lezen, hij laat de poort los. En ik neem aan het huis op slot.
-3 kudos 2026-06-20 10:08:17 op Dumpert Stormbulletin: Blikseminslagen
Pak de Randstad maar even goed aan moeder natuur.
8 kudos 2026-06-20 10:02:32 op Man fietst tegen auto in de regen
Of je heb wind en regen in je ogen, en als dat niet het geval is zit er een capuchon voor de ogen, Hij/zij zit dus niet lekker vanachter een schermpje alles rustig te bekijken.
0 kudos 2026-06-20 09:47:21 op Dumpert Stormbulletin: Bliksempica du jour
Hebben mensen thuis nu ook al zo'n Teslacoil?
-7 kudos 2026-06-19 20:56:36 op Ik eet geen vlees
Sommige mensen eten alleen taart bij feestelijkheden omdat ze anders (nog) dik(ker) worden. Andere mensen eten alleen vlees bij speciale gelegenheden vanwege bepaalde denkbeelden. Als je dit verward met hypocriet of inconsequent zou ik even pas op de plaats nemen.